Magamnak

szeptember 25, 2016

Ezen a cikken felbuzdulva tegnap éjjel megírtam a magam "Kapd már össze magad!"-ját. (Még csütörtökön.)

*

Igen, igen, tudom, holnap munka, de... Csak egy kicsit várj! Adam már úgyis az agyadra megy. Látod, nem olyan nagy szám ez. Mások is csinálják. Mások is így írnak. Ez van. Ne kérdezd, ki vagyok, nem tudom ki vagyok, tudod, pontosan erre vonatkozik a ha én vagyok a hang, ki hallgat?
Nem akarlak vádolni, nem akarlak védeni.
Arra ott van neked Adam.
Ijesztő, hogy ennyire ott van neked Adam. Nekem. Nincs magamnak mit mondanom. Mindent tudsz. És fáj. Mert igaz. Nem is szabadna olyan mélyre ásnia magában az embernek.
Mondani akartam neked valamit.
Nem tudom, mit mondjak.
Mondjam azt, hogy ne mű-mosolyogj az emberekre? Ne jópofizz? De hát jó, hogyha végre kommunikálsz az emberekkel...

Legyél ÖNMAGAD? VÁLTOZZ meg? Hát mit mondjak? Mit kérdezzek? Annyiszor átrágtunk már mindent. Te jó ég, hányszor, kívül-belül, keresztbe-kasul... És most itt vagyunk. És azt mondom, ne csak gondolkodj, hanem kezdj el végre élni, de persze tudom, hogy ez a legnagyobb vicc, amit mondhatok, hiszen neked ez az élet. Most élsz. (Fél 12-kor az ágyban fekve, mobilba pötyögve a magvas gondolatokat.) Nem akkor, amikor a munkaadóddal cseverészel. Egyszerűen csak... Ez van. Tényleg azt hittem, hogy nagy szavakkal fogok tudni dobálózni, de az ilyesmi jobban megy Adamnek. Jöjjek azzal, hogy hoppá, öt év és már harminc leszel? Hát ki nem szarja le? Vagy hogy miket vegyél fel? Úgyis azt veszed fel, amit akarsz.
Nem ez a te bajod.
A te bajod...
Mi a te bajod tulajdonképpen?
Mindened megvan.
Kivéve a saját lakás. Meg a bejelentett munka.
De mit akarsz? Mit akarsz...
Amin kattogsz, hogy akarod, tudod, hogy nem akarod igazán. Felvágni egy élő ember hasát, ilyesmik... Jó, hát mert beteg vagy. Persze. Ha ez boldogít... Akkor legyél beteg.
Légy önmagad, hallod!
Hahaha.
Szeretem a Doriános sztorit, tényleg.
Ezek az írók... Egoista hülye mind.
Az igazság az, hogy tényleg mindenki meg fog halni.
Egyszerűen csak csináld azt, amit élvezel.
Vagy inkább ne, mert azzal esetleg árthatsz másoknak? Hmmm... Adamnek tényleg jobban megy ez. Csak mondja, mondja és mondja... Mondanám, hogy küldd el ezt valahova, de minek? Nem valami nagy érték. Esetleg a blogra. Bár ahhoz sem valami színvonalas.
Hát... Ennyi tellett.
Tulajdonképpen jó irányba haladsz. Nem mintha lenne rossz irány, tekintve hogy a halált nehéz eltéveszteni.
Tudom, tudom, jövök itt a halállal még én is, és hát ja, nem tudom ez mennyire depresszióközeli dolog, de akárki akármilyen cukormázas dolgot mond, az biztos, hogy szépen meg fogsz halni.
Szóval akkor a rendelkezésedre álló időben erőltesd rá magad a világra, bár aligha szánalmas blogbejegyzésekkel leszel halhatatlan. Meg minek a halhatatlanság, ha már úgysem élvezheted? Ha meg élvezheted, akkor miért foglalkoznál azzal, hogy az egyszerű földi halandók veled foglalkoznak?

Persze azért tűnik számodra értéktelennek minden, mert csak magaddal foglalkozol. Jaaa, hogy pont ezt magyaráztad te is Adamnek? Persze, persze te nem vagy olyan, mint Adam. De azt azért lássuk be, nem az az életcélod, hogy boldoggá tegyél másokat.
Na de akkor meg mi, amikor az egész földi létezés értéktelen?
Hát, így vagyunk.
Nem vagyok túl motiváló társaság?
Persze mehetünk egyesülni Krsnával. Kellemes érzés. De egy gyors maszturbálás is kellemes érzés. Most kellenének azok a drótok az agyadra, igaz? Milyen fények villognának... Hát kérem, ez a bal akármilyen lebeny. Hali, én vagyok az agyad bal oldalának nemtom melyik rész. Vagy isten. 

Hát, mit mondjak, annak a csajnak jobban összeszedte a mondandóját az Önmagam. Szarban vagyunk, mi? Elő tudunk szerintem kaparni valami motiváló hangot, dehát minek? Ezaz, meg tudod csinálni! Jeeee... Asszem aludnod kéne. Nem? Mégsem akarsz? Hát holnap meló! Szombaton meg steampunkkodás, csupa jó cucc!
Nem tudok mit mondani, bocsi.
Azért ne arra várj, hogy majd a gyereked értelmet ad a létezésednek, tudod, hogy az ilyesmi nem szokott jól elsülni. Na meg most komolyan, a szüleidnek te adtál okot a létezésükre? Hát hagyjuk már. Igen, igen, fura ez az emberi faj. Ahhoz képest, hogy majmok, egész jól kikupálódtak.
Jut eszembe, az a Palahniuk könyv biztos jó. Palahniuk egy zseni. Franc se tudja, hogy boldog-e, le van szarva, hogy boldog-e. De egy zseni. Neked egy zseni. És ez a lényeg, nem? Alkotni valamit, ami ad másoknak valamit.
Szóval mégsem vagy teljesen egy önző faszfej, hát ez is valami.
Szóval adni akarsz. Művészetet. Húde nagyon művészetet. Te különleges hópehely, te!
Hát akkor... Adakozzunk.
És aludjál, mert tudom, hogy imádsz aludni.

Én

Ui.: Ezt még itt hagyom neked.
Végülis... Lehetnék a Tyler Durdened, nem? Adsz nekem egy nevet? Lécci! Beszélgethetnénk! Sokat!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Népszerű bejegyzések

Rendszeres olvasók