Heti hat nap: 5. nap

szeptember 07, 2016

Tegnap ellőttem a heti "nem írok napom", mert... Mert. Vannak napok, amikor egyszerűen nem megy.

A mai nap viszont annál jobban alakul! És az ilyen órák azok, amik nélkül képtelen lennék élni.
Amikor nem csak a monitorra meredve rendezgetem a mondatokat és javítgatom a szerkezetet, hanem amikor már nincs is monitor, nincs semmi, csak a történet. Amikor beállítok egy albumot vagy csak számot ismétlődő lejátszásra, és már nem is hallom, egyszerűen csak jót tesz a meditatív állapotnak. Na igen, nálam ma (is) ez a szám járul hozzá jelenleg ahhoz, hogy egységbe kerüljek az univerzummal:


Azért ez a spirituális szöveg, mert délelőtt belefutottam egy Agykontrollos videóba, mire úgy döntöttem, hogy meditálok egyet, és megint rádöbbentem, hogy alfa állapot ide vagy oda, az a legjobb érzés a világon, amikor írok.
Úgyhogy megyek is vissza arra a csodálatos helyre, ahonnan jöttem.
Éppen egeret gyilkolnak a fiúkák.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Népszerű bejegyzések

Rendszeres olvasók