Heti hat nap: 1. nap

szeptember 02, 2016

Ma írtam. Azért ez már teljesítmény. Igazából persze nem az. Majd az lesz teljesítmény, ha holnap is írok, meg holnap után is, sőt, még egy hétre rá is. Na, az már valami lesz, de azért valahol el kellett kezdeni.

 Ez igazából csak így magamnak:
11:04-11:33
13:40-15:17

Ez volt az az időtartam, amit jóformán teljesen az írásnak szenteltem, mondjuk ebbe beletartozik egy újabb adag, pszichopátiáról szóló cikk elolvasása, aminek hála újfent rájöttem, hogy az égvilágon semmi pszichopátiára utaló vonásom sincs, Adam viszont egyszerűen tökéletes.
1. Felszínes báj, sima modor
2. Túlzott önértékelés
3. Stimuláció iránti fokozott igény, unalomra való hajlam
4. Patologikus hazudozás
5. Átverés, manipulativitás
6. Megbánás és bűntudat hiánya
7. Sekélyes érzelmi élet
8. Ridegség, az empátia hiánya
9. Parazita életstílus
10. Rossz viselkedéses kontroll
11. Kicsapongó szexuális viselkedés
12. Korai viselkedési problémák
13. Reális, hosszú távú célok hiánya
14. Impulzivitás
15. Felelőtlenség
16. A saját tettek iránti felelősségvállalásra
való képtelenség
17. Több rövid távú kapcsolat
18. Fiatalkori bűnelkövetés
19. Feltételes szabadlábra helyezés megsértése
20. Többféle bűncselekmény elkövetése
(Hare, Psychopathy Check-list-Revised (PCL-R), forrás: x)

Most komolyan, ennél jobban én sem tudtam volna összeszedni Adam alaptulajdonságait. Mondjuk ezt a blogot többek közt azért is kezdtem el, hogy végre ne csak Adamről beszéljek, aztán már megint itt tartok. Úgyhogy megyek, megpróbálom még nyúzni kicsit Doriánt. Még mindig meglepően motiváltnak érzem magam.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Népszerű bejegyzések

Rendszeres olvasók