Heti hat nap: 2. nap

szeptember 03, 2016

10:26-11:15
(Többé kevésbé legalábbis, az elején még sikerült elterelődnie a figyelmemnek, és úgy öt perc után azon kaptam magam, hogy teljesen irreleváns képeket nézegetek. Egyszerűbb lehetett írógéppel írni abból a szempontból, hogy nem nem tudtad megnyitni a Google-t, hogy csak gyorsan utána nézz valaminek, aztán Pinteresten feleszmélsz, hogy "Hogy a francba kerültem én ide?")

12:54-13:20
Megint nekiálltam utánaolvasni, hogy hogyan is kell jó szinopszist írni. Én is az a fajta írópalánta vagyok, akinek görcsebe rándul a gyomra a szinopszis írás gondolatától, mert megrémít, hogy egy oldalban hogy tudnám tökéletesen összefoglalni a több, mint 60 ezer karakteres művem. Mondjuk az eddigi firkálmányaimmal ellentétben Doriánnak annyi - mellesleg óriási -, előnye van, hogy már alapból történetvázlatra írtam, külön pontokra szedve a fontosabb jeleneteket. Úgyhogy legalább nagyjából tudom, miket kéne leírnom. Na de hogy írjam le olyan ütősen, hogy drága kis országunkba egy kiadó azonnal rákattanjon? Bár azért abban reménykedem, hogy a "pszichopata tinédzserek csöveseket ölnek Budapest utcáin" kellőképpen figyelemfelkeltő.
Na jó, megyek figyelemfelkeltő mondatokat összerakni.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Népszerű bejegyzések

Rendszeres olvasók