Heti hat nap: 24. nap

szeptember 28, 2016

Ma nem száguldottam annyira, mint tegnap, de azért az 1000 szó meglett. :D
Írhattam volna többet is, de sajnálatos módon ráakadtam egy hihetetlenül imádnivaló webcomics-ra és és és aww annyira cuki, és romantikus, és közben teljesen elborult és beteg.
Tehát előtört belőlem a fangirl, és a világ másik sarkába akarom hajítani Doriánt és Adam-et is, mert utálom őket, de nagyon!!! Két emocionális nulla, és nem csak gonoszak, hanem egyenesen undorítóak én pedig most valami cukit akarok írni, mert... Mert:

Tobias and Guy
De én két aljas gennyládával vagyok megáldva! Szenvedek. De nagyon. Ritka alkalmak egyike, amikor valami mézesmázos, rózsaszín habcsókos cukiságot akarok írni.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Népszerű bejegyzések

Rendszeres olvasók