NaNoWriMo 1. nap

november 01, 2016

Aki esetleg úgy tévedne erre, hogy nem tudja mi az a NaNoWriMo, dióhéjban összefoglalva: National Novel Writing Month, egy olyan hónap, amikor a részvevők egy hónap alatt írnak meg egy 50 000 szavas történetet. 
Nekem eddig 2013-ban sikerült végigvinni a dolgot (a Camp NaNoWriMo-kat leszámítva, ami megint kicsit más), és elképesztően élveztem, de egy olyan történetet sikerült megszülni, ami teljes egészében egy rakás szemét. 
Úgyhogy most inkább megint csalok, és a rövid kis szünet után (kb. két hét), az idei NaNoWriMo-n új történet helyett Doriánt nyúzom tovább. 
És baromi büszke vagyok magamra, mert ma már le is ültem, és meg is írtam azt a bűvös 1667 szót.
Harapófogóval kellett kihúznom Doriánból, de megvan! Nem mondom, hogy most már 100%-osan fix az utolsó szó, de sokkal-sokkal jobban állok, mint egy hete. Megvan az a bizonyos jelent, amiről már azt hittem, sosem lesz meg. 

Nagyon kellett ez a szünet! 
És nagyon inspiráló volt ám Dan Wells közelében lenni! Erről még itt nem is áradoztam olyan sokat. A lényeg, hogy Dan Wells egy zseni.
Egyszerűen csak le kell írni a beteg dolgokat, nincs mese. 
Persze, John minden lelketlensége ellenére egy pozitív karakter, Dorián pedig... Doriánon kapásból végre kéne hajtani egy frontális lobotómiát, de minimum telenyomni gyógyszerekkel. Valószínűleg ez is vár rá. Dorián teljességgel menthetetlen, és az esetében gondolkodás nélkül engedélyezni kéne a halálbüntetést. Lehet, hogy a börtönben eljátszaná, hogy ő csak áldozat ebben az egészben, és valószínűleg el is fogja, nekem meg már pörög az agyam, hogy hogyan folytassam a sztorit, aminek végre megvan a vége.
Hat embert biztosan megölt. 
Az állatokat meg sem próbálom összeszámolni. Na jó, most, hogy megint újraírom a sztorit, össze fogom. 

Te jó ég, mennyi dolgom van még ezzel a sztorival! 

Fun facts: Mindemellett tiniregényt akarok írni és elolvasni előtte a Szent Johanna Gimi minimum első kötetét, hogy mi a helyzet e téren manapság.
Tudjátok, olyan hihetetlenül gagyi és primitív tiniregényt akarok, ahol a lúzer, de "elképesztően különleges" kiscsaj összejön a világ legjobb pasijával. És ennyi a történet. 

De előtte Doriánnak még fel kell aprítania pár embert. 




You Might Also Like

0 megjegyzés

Népszerű bejegyzések

Rendszeres olvasók