Heti hat nap: 18.-19.-20.-21. nap

szeptember 25, 2016

Huhuhú, na most aztán szégyellem magam, hogy nem pötyögtem a kis feljegyzéseim az írásról. Péntek volt a nem-írok-nap. A szerda-csütörtök tömény Doriánozással telt, a drága kis lelkét igyekeztem minél jobban felboncolni, különös tekintettel a húszas éveinek elejére, mert rádöbbentem, hogy a tinédzser Doriánt már kívül-belül ismerem, viszont a sztori vége felé már annyira kicsúszott az irányításom alól, hogy szinte már semmit sem tudtam a motivációjáról. Úgyhogy a Kamillás interjúk után Doriánt gyötörtem. Ami bevallom, kissé kibúvó volt, hogy ne a tényleges sztorit írjam, de muszáj volt, mert csak így sikerült továbbhaladnom. Kicsit csalásnak érzem az ilyesmit, de ez hülyeség, hiszen egyáltalán nem csak az a lényeg, ami most az Önmegvalósítás című doksiban van, hanem az a sok-sok többi iromány is, ami sosem fog belekerülni.

A tegnapi nap pedig végre bekövetkezett, amire vártam! Sikerült érdemleges részeket írnom ahhoz a bizonyos Második részhez, és ez bizony annak köszönhető, hogy nyúztam egy kicsit Dorcikámat. 

Ma pedig szerencsére folytatódni látszik a lendület.

Ha a pszichopata karaktered csajozási tippeket olvasgat a neten, akkor bizony neked is el kell végezni a gyűjtőmunkát... Röviden és tömören: aú.

"Készülj fel, mert ezután olyan sikered lesz a nőknél, amiről álmodni sem mertél volna… ami felülmúlja a legmerészebb elképzeléseidet… és sokkal-sokkal több annál, mint amiben eddig részed volt."

Adam, ugyan már, nem akarsz ilyen tréninget indítani? Még testhez állóbb lenne, mint a spirituális tanító... Én meg adom itt az ötleteket. Sok eszem van.

Miért, miért, miért hiszek a nők, hogy a férfiak valami misztikus teremtmények, és miért hiszik azt a férfiak, hogy a nők valami misztikus teremtmények? Miért? Mármint persze, fogalmam sincs, milyen lehet férfinak lenni, de... Tipikus csajos csajnak sem mondnám magam. De hát nincs is olyan, hogy tipikus csaj, vagy tipikus férfi!

Oké, oké, látom, rám jött a filozofálhatnék.
Megyek vissza Doriánt írni. Férfi szemszögből.

Hogyan írhatnék férfi szemszögből, ha nem vagyok férfi?
Hogyan írhatnék egy sorozatgyilkos szemszögéből, amikor nem vagyok sorozatgyilkos?
Pont így.
És ez a lényeg.
Tudtátok, hogy a világ, amiben éltek, csak egy illúzió?
Oké, oké, tényleg megyek írni!
Tényleg.

 

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. én is azt hiszem, hogy a nők valami misztikus teremtmények, pedig magam is az vagyok :D

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések

Rendszeres olvasók