Heti hat nap: 22. - 23. nap

szeptember 27, 2016

22. nap
Ma kemény három mondatot írtam. Mert szar vagyok. Ennyi. Igazából nem tudom, hogy ez most számít-e írós napnak, vagy mi... Gondolom a saját lelkiismeretemre van bízva. 

23. nap
Na, így kell ezt csinálni!
A tegnapi csúfos kudarc után úgy voltam vele, hogy nincs mese, be kell állítanom magamnak valami szószámot, mert az szép és jó, hogy minden nap írok valamennyit, de nehogy már ilyen három mondatokkal akarjak kibújni a valamennyi alól. 
Napi ezer szó, nincs mese!
Egy és negyed óra alatt megvolt 3604, tehát igazán nem nagy ördöngösség így, hogy javításról van szó! 
Minden hozzám hasonló idiótának ajánlom a Writeometer mobilos alkalmazást. Én különösen szeretem benne a random idézeteket, na meg hogy nyomon lehet követni a statisztikát. És most ezt sem fogom abbahagyni! Ha beledöglök is meglesz ez a sztori. 



You Might Also Like

0 megjegyzés

Népszerű bejegyzések

Rendszeres olvasók