Heti hat nap: 40.nap

október 20, 2016

Elérkezett a pillanat, hogy a "heti hat nap" címet lehet, hogy le kéne szedni, mert szétcsúsztam az írásban, és bár órákon át agyaltam azon, hogy mi a gond ezzel a sztorival, írnom nem sikerült.
Ma azonban jött a megvilágosodás, hogy nem is Doriánnal van a baj, hanem egyszerűen azért nem tudom megírni a végét, mert képtelen vagyok átérezni, amit ő érez. Ami egyrészt ugye teljesen egészséges, hiszen nem szándékozom senkit elrabolni és egy pincébe zárni, na de hogy még elképzelni se tudjam, az frusztrálja az egóm. Elég sok mindent el tudok képzelni, na de hogy pont egy ilyennél ütközzek falba...! 

Végül kilyukadtam ott, hogy túl felületes a sztori, úgyhogy belevetettem magam a pszichológiába. Oké, konkrétan egy órája merültem bele a pszichológiába. Nincs mese, melózni kell! Dan Wells gyakorlatilag a netről megtanulta, hogyan kell bebalzsamozni egy hullát, hát nehogy már bármi egy írópalánta útjába álljon! Mindig is akartam pszichológiát tanulni, hát itt a tökéletes alkalom! Nem tudom most éppen melyik neuronom merre mozgolódik, de az biztos, hogy felpörögtek. Egész jó hatással van rám a kialvatlanság.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Népszerű bejegyzések

Rendszeres olvasók