Heti hat nap: 36. nap

október 13, 2016

Tegnap nem írtam, mert Claud és Cyran... 
Itt még nem is szenvedtem arról, hogy mennyire szükségem van új karakterekre. 
Nagyon szükségem lenne. 
De közben meg nagyon-nagyon be kell fejeznem Dorián, és az előző bejegyzésem óta kicsit helyreálltak a sztoriban a dolgok, de még mindig nem mondanám, hogy "megy". 
Nem szeretem ezt a részt. És nem azért nem szeretem, mert éppen azon szörnyülködöm, hogy miért írok ilyen beteg dolgokat, hanem mert... Egyszerűen csak nem sikerül jól megírnom.
"Normál esetben" (Adam blogján pl...) ilyenkor szokott az lenni, hogy hagyom a francba az egészet, és belekezdek valami másba. Persze az most sem ártana, ha mondjuk valami novellát össze tudnék rakni, de... Igen, igen, az önsajnálat az megy. Mind mindig. 

Úgyhogy akkor nézzük, miket ajánlanak a "writer’s block"-on való túllendüléshez:

1. Dolgozz valami más projekten. (Rajzolás, festés, vers írás...)
Ma már rajzolni is próbáltam... Oké, inkább csak firka volt. Nem mondanám túl elmélyültnek. Oké, akkor festek valamit. (Nem tudok festeni.)


You Might Also Like

0 megjegyzés

Népszerű bejegyzések

Rendszeres olvasók