Heti hat nap: 37.-38. nap

október 16, 2016

Pénteken egész jól sikerült írogatnom, ma pedig még új jelenetet is, nem mondom, hogy száguldok, de azért halad a dolog, csak nem tudom, hogy mennyire kéne bő lére ereszteni azt a részt, aminél most tartok... Ilyenkor érzem, hogy nagyon-nagyon nagy szükségem lenne egy szerkesztőre. 

Viszont... Az a helyzet, hogy technikailag elbuktam ezt a saját kihívást. De ne áruljátok el senkinek! Folytatni akarom! Tegnap nem sikerült írnom. Délutántól estig programom volt, de ez nem kifogás, és... Az jó kifogás, hogy "összehozott" az élet egy kicsit ijesztő olvasóval? (Oké, Adam hozott össze vele. ) Arra azért nem voltam felkészülve, hogy már bármiféle regény megjelenésem előtt konkrétan fenyegessenek. Mondjuk Doriánra kell is edződnöm, mert ha azt egyszer kiadják könyvben, akkor aztán bőven fogok kapni jéghideget a nyakamba a témája miatt, az biztos... De valahogy Chuck Palahniuk, Bret Easton Ellis, Stephen King és mindenki más is túlélte az ilyesmit, csak... Azért mégsem felemelő értés, ha fenyegetik az embert a sztorijának és karakterének hála, ráadásul nem hiszik el, hogy egy sztori, nem pedig a valóság. Egy ilyet olvasni lenne jó, nem átélni! Majd egyszer talán ezt is megírom.

Na jó, siránkozás helyett megyek vissza írni. (Nem, nem sikerült, folytatom a nyafogós blogolást...)


És még valami. Nem vagyok benne biztos, hogy Frank vagy Gerard mondta, mindkettőjükhöz van az idézet, nekem Frankie rémlik... A lényeg az, hogy nekem a My Chemical Romance "tette tönkre" az életem, meg az akkor szerzett barátok. Kösz, srácok, most aztán megnézhetem magam! Divattervező diplomát szereztem, néha-néha ki is állítják a cuccaim, ráadásul már megint regényt írok, olyan munkám van, amit szeretek is csinálni, boldog vagyok az emberi kapcsolataimban, és mindemellett szeretek hosszasan időzni a fantáziavilágaimban. Hát szörnyű.
(Oké, az igazsághoz természetesen az is hozzátartozik, hogy imádok szenvedni, most is azt csinálom, ahogy azt az ábra iromány mutatja. Úgyhogy most már tényleg megyek vissza írni.)




You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Ezt ne kend a srácokra!:D:D:D Teee mentél beleee...

    Am meg változatlanul tartom, hogy nem "nem jó átélni", csak baromira unalmas már. :D persze, szigorúan véve az unalom sem jó, de... érted, nah!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öhmm... A srácokra kenést ironikusra szántam.

      És van olyan részem, aminek igenis rosszul esik, hogy "zaklat" (nem is kéne idézőjel...), még az után sem áll le, hogy én is tiltottam a francba. Nem tehetek róla, egyszerűen csak rosszul esik, és kész.

      Törlés

Népszerű bejegyzések

Rendszeres olvasók