Heti hat nap: 28.-29. nap

október 05, 2016

Hétfőn nem szárnyaltam, tegnap pedig annyira fel voltam töltődve energiával, hogy egyszerűen képtelen voltam írni.

Azért hétfőn összehoztam a napi ezrest, a tegnapi nap pedig kimaradt, mert ez ment a fejemben, és nem tudtam miatta írni. Vagy inkább nem akartam... Ebbe nem szabad Doriánt belekeverni. Nagyon nem.

Ma eddig megint jól ment, remélem, fog menni még jobban is.
Mindenesetre a Get Scared szinte mindig tökéletes zenei aláfestés ehhez a sztorihoz.
Még a tegnapról jut eszembe, hogy "emóbb vagyok, mint amikor emo voltam". (Sosem voltam emo, nagyon-nagyon kiértem ám magamnak ezt a sértő jelzőt.)


Ui.:Teljesen hihetetlen, de már egy hónapja csinálom ezt a "kihívást"! És az van, hogy büszke vagyok magamra, mert TÉNYLEG csak hetente egy napot hagytam ki.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Népszerű bejegyzések

Rendszeres olvasók