Heti hat nap: 13.-14. nap

szeptember 17, 2016

Tegnap Tegnap előtt volt a heti nem írok nap, úgyhogy ma belehúztam. (Tegnap megint nem töltöttem fel a bejegyzést...)
Viszont a figyelemelterelődésem nem várt szintre lépett! Google térképen utána akartam nézni egy budapesti apróságnak, aztán úgy húsz perc múlva azon kaptam magam, hogy a Csendes-óceán közepén lévő icipici sziget utcáit nézegetem...  

14. nap
Esős időben jól megy az írás, ezt már többször megfigyeltem magamon. Ma is a  II. részen dolgozom, jelenlegi dilemmám, hogy jóval nagyobb időbeli ugrások vannak benne, mint az I. részben. Az I. rész jelenetei jóval hosszabbak, sokkal jobban kitérek az apró részletekre, ami fontos a karakterek bemutatása miatt. a II. részben viszont azt veszem észre, hogy rövidebbek, és kevésbé szájbarágósak a jelenetek. És fogalmam sincs, hogy jó-e ez így. Az a baj, hogy ahol általában felmerül ez a kérdés, ott már valami gubanc van, de nem nagyon tudom, hogy mennyire kell ezt orvosolni. 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Népszerű bejegyzések

Rendszeres olvasók